I am SARAH

I am SARAH

Tuesday, December 10, 2013

Bandung Part 3: Bali Heaven & Jakarta

Sejuk, dingin & nyaman.
Itu yg bisa diucapkan jika berada di Bandung. Hari terakhir kami sudah sampai ke penghujungnya di Negara Indonesia. Tak puas rasanya. Lepas ni kena plan trip 4 5 hari la baru puas hati kot!

Tepat jam 8pagi kami dah turun ke coffe house untuk breakfast. Kali ni pagi2 lagi kami dah melantak nasik. Biar breakfastnya itu kenyang sampai ke petang. Nak jalan jauh la kunun nya... Jam 9 pagi 2 kelibat pak supir sudah menanti di lobby hotel. Bagus betul pak supir ni. Siap diangkatnya beg kitaorg yg banyak2 tu...huhu (Ahaksss nak tips lebih lah tu!)

Sebelum berangkat, kami minta singgah ke mana2 factory outlet kerana masih kurang lagi cenderamata untuk sedara dan kawan2 di Malaysia. Pak supir membawa kami ke Bali Heaven Factory Outlet. Wahhhh!!! We all first customer!

✔✔Bergambar di depan pintu masuk Bali Heaven Factory Outlet
Ternyata!!! Baju, seluar dan pelbagai jenis pakaian2 lain sangat murah di sini. Rugi jika sesiapa yg mengunjungi Bandung tidak singgah di Bali Heaven. Fashion up todate!!

✔✔Nasib baik la ada 2 tangan jer..hihi. Geram betul tgk baju kanak2
✔✔Sempat bergambar dgn Pasha Ungu. Percaya???? Jangan percaya hahaha!!
Setiap customer yg mengunjungi Bali Heaven ini akan ditemani oleh seorang pekerja dorang. Lagi best la shopping..main tunjuk2 ajer. Ada orang yg tolong ambilkan. Selesai di Bali Heaven kami terus menuju ke Jakarta. Perjalanan mengambil masa sekitar 2-3 jam sekiranya jalan tak macet.

✔✔Ini pak supirnya..nak panggil abg supir pun ok jgk.haha muda lagi dorang nie
Alhamdulillah, kami tiba di Seokarno-Hatta International Airport lebih kurang jam 2.45 ptg. Flight kami ke Penang pd jam 5.30ptg. Makanya, ada lagi masa utk cuci2 mata di sekitar airport.

✔✔I love Bandung ;)
Selamat tinggal Bandung. Lain masa ketemu lagi ya. Terima kasih pak supir yang baik hati. Next year Bandung again yukkk!!!



Salam sayang!
 photo base.jpg

No comments:

Post a Comment